Atteikuma tiesības

Esam priecīgi par Tavu izvēli iegādāties preci mūsu veikalā!

Mēs darām visu iespējamo, lai iegādātā prece atbilstu Tavai izvēlei un iepirkšanās process sagādātu tikai pozitīvas emocijas. Tālredzīgs pircējs vienmēr domā par garantijām, tāpēc rūpīgi izlasi nosacījumus:

Atteikuma tiesības:

Tu vari izmantot atteikuma tiesības un atgriezt preci 14 kalendāra dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

Lai izmantotu atteikuma tiesības, Tev ar nepārprotamu paziņojumu ir jāinformē SIA KM Riga / www.herbatint.lv interneta veikals, nosūtot ziņu uz e-pastu: shop@herbatint.lv par lēmumu atteikties no pirkuma. Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikumu tiesību izmantošanu nosūtīsi pirms atteikuma tiesību termiņa beigām. Pēc e-pasta ziņas saņemšanas, mēs informēsim Tevi un dosim norādes kā un uz kurieni preci atgriezt.

Atteikuma tiesību izmantošana beigsies pēc 14 kalendārajām dienām, sākot no dienas, kad Tu esi ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko Tu esi norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā. Lai izvairītos no pārpratumiem, preces saņemšanas brīdī pārliecinies vai tā pilnībā atbilst pasūtītajai – modelis, krāsa, izmērs un citi būtiski parametri.

Ja Tu atteiksies no šī līguma, www.herbatint.lv interneta veikals atmaksās visus no Tevis konkrētā distances līguma ietvaros saņemtos maksājumus par preci, izņemot preces piegādes izmaksas un atgriešanas piegādes summu, ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad www.herbatint.lv būs saņēmis patērētāja nosūtītās/atgrieztās preces.

Atgriežot preci, Tev ir jānodrošina atbilstošs transportēšanas iepakojums, proti, oriģinālajam preces iepakojumam ir obligāti jābūt iepakotam citā, transportēšanai piemērotā iepakojumā. Pretējā gadījumā pasta darbinieks var atteikt preces pieņemšanu. Lai izvairītos no pārpratumiem, iesakām atgriešanai paredzēto preci apdrošināt, pretējā gadījumā par preces bojājumiem atbildību uzņemies Tu.

Ja vēlies izmantot atteikuma tiesības atceries, ka Tu esi atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču veidu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos. Tāpēc ņem vērā, ka atteikuma tiesību izmantošanas termiņā Tev ir tiesības preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā). Izmantojot atteikuma tiesības, Tu esi atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces pārbaudes nolūkam paredzēto, par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos.

Ministru kabineta 2014. gada 20.maija noteikumi Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punkts nosaka, ka patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja

Preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikuma tiesību termiņā;

Prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai ja prece ir nepārprotami personalizēta

Prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;

Patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ (tādām precēm, kā el.zobu birste, epilators, el.bārdas skuveklis, bārdas/matu trimmeris, el.matu griežamā mašīna, matu taisnotāji, manikīra un pedikīra piederumi, apakšveļa, zeķes un zeķubikses, smaržas, kosmētikas līdzekļus, ausīs ieliekamās audio austiņas, krūts piena sūknīšus, biotualetes, sadzīves ķīmijas produktus un citas tamlīdzīga rakstura preces,);

Prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;

Patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu;

Līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā, ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekš skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu;

www.herbatint.lv interneta veikals vērš uzmanību uz to, ka konstatējot atpakaļ atdotās preces vērtības zudumu, var vērsties tiesā ar prasības pieteikumu pret Patērētāju par SIA KM Riga radīto zaudējumu segšanu, kas radušies Patērētāja rīcības rezultātā.

Pretenziju un sūdzību pieteikšanas un izskatīšanas kārtība

Pretenzijas pieteikšanas laiks par iegādātām precēm ir 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem atklājas sešu mēnešu laikā pēc preces iegādes, uzskatāms, ka tā eksistēja preces iegādes dienā, izņemot gadījumu, kad šāds pieņēmums ir pretrunā ar preces raksturu vai neatbilstības veidu.

Ja iegādātā prece izrādās neatbilstoša, patērētājam ir tiesības pieprasīt:

1. Vispirms – lai bez atlīdzības (tajā skaitā bez preces nosūtīšanas, darba, materiālu un citu izmaksu atlīdzināšanas) un saprātīgā termiņā novērš preces neatbilstību VAI apmaina preci, izņemot ja tas nav iespējams vai ir nesamērīgi. Jāņem vērā arī preces raksturs, kā arī paredzamais tās lietošanas nolūks.

2. Ja neatbilstību novēršanu nepaveic saprātīgā termiņā vai neapmaina preci, neradot neērtības, patērētājam ir tiesības uz:

    Cenas attiecīgu samazinājumu

    Līguma atcelšanu un naudas atmaksu (izņemot, ja neatbilstība ir maznozīmīga un nevar būtiski ietekmēt iespējas preci izmantot)

    Samazinot cenu vai atceļot līgumu, var ņemt vērā preces nolietojumu vai labumu, ko patērētājs guvis, lietojot preci un par ko līgumslēdzēju puses nav vienojušās

Ja rodas strīds ar pārdevēju vai pakalpojuma sniedzēju, tas vispirms risināms pārrunu ceļā, cenšoties panākt vienošanos – mutiski vai rakstiski.

Pārdevēja pienākums – sniegt atbildi/ piedāvājumu risinājumam – parasti 15 darbdienu laikā. Atteikums jāpamato.

Ja neizdodas strīdu atrisināt, patērētājs var vērsties:

1. Patērētāju tiesību aizsardzības centrā pēc palīdzības

2. Pie attiecīgās jomas ārpustiesas strīdu risinātāja, piemēram, Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā, pie Latvijas Komercbanku asociācijas ombuda, Latvijas apdrošinātāju asociācijas ombuda u.c.

3. Patērētāju strīdu risināšanas komisijā, ja Patērētāju tiesību aizsardzības centrā sniegtā palīdzība strīda risināšanā nav nodrošinājusi rezultātu un attiecīgajā jomā ir iespējams sasaukt komisiju

4. Tiesā, tai skaitā saskaņā ar procedūru par maza apmēra prasībām

Ārpustiesas strīdu risināšanas kārtība:

Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi shop@herbatint.lv. Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto e-pasta adresi.

Ja, sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpus tiesas strīda risināšanu norādot

- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;

- iesnieguma iesniegšanas datumu;

- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.

Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām ārpustiesas strīdu risinātājiem:

- Strīdu izšķiršana tiešsaitē: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=LV

- Strīdu risināšanas process: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process

- Ārpustiesas strīdu risinātāju datubāze: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze

Patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas komisija:

Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010
Tālr.: 65452554;
e-pasts: ptac@ptac.gov.lv
mājaslapa: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/pateretaju-stridu-risinasanas-komisija-0
Maksa: Bez maksas
Valodas: Iesniegumus var iesniegt atbilstoši Valsts valodas likumam

Atteikuma tiesības neattiecas uz juridiskām personām.

Mēs darīsim visu, lai garantijas vai pretenziju izskatīšanas procedūra noritētu iespējami drīzā laikā un neradītu Tev liekus uztraukumus.

Dabas apstākļu radītie bojājumi netiek kompensēti.

Atsaukmes

Superīga krāsa, sirmos matus nokrāso, mati mīksti un spīdīgi. Un beidzot man no krāsas nav alerģijas.

Inese Krēsliņa

Dabīga matu krāsa, bez amonjaka, iedarbojas 40 min , papildīnata ar augu ekstraktiem. Mati pēc krāsošanas ir spoži un vijīgi.

Elita Patmalniece

Esmu ļoti iecienījusi Herbatint matu krāsu un šampūnu. Lietoju jau kādus 10 gadus. Kopš lietoju Herbatint produktus vairs "nemokos" ar sausu jeb jutīgu galvas ādu un blaugznošanos.

Unda Ozolina

Labākās matu krāsas kuras esmu lietojusi krāsojot matus mājas apstākļos! Nekādu kodīgu smaku,ļoti forša konsistence krāsām - viegli klājas. Paldies Jums liels ❤️

Kerkira Graudiņa

Šī matu krāsa ir vienkārši brīnišķīga! Ļoti patika želejveida konsistence, kas atviegloja uzklāšanu – process bija ātrs un ērts. Turklāt nebija nepatīkamās smakas, kas parasti raksturīga matu krāsāmar amonjaku. Pēc krāsošanas mati palika mīksti, piepildīti un spīdīgi, piešķirot tiem veselīgu izskatu. Lai gan krāsoju mājās, rezultāts ir kā pēc profesionāla friziera apmeklējuma

Adriana Miglāne

Matus krāsoju mājās regulāri, taču vienmēr ir grūti izvēlēties krāsu no lielā piedāvājuma. Šoreiz izvēlējos Herbatint, un rezultāts mani patīkami pārsteidza! Krāsa ir saudzīga un pilnīgi bez smaržas, kas ir liels pluss, jo citas krāsas var būt ar spēcīgu smaku. Ar Herbatint nekādu diskomfortu nesajutu! Patkami ir arī matu kopšanas produkti, kas paredzēti krāsas noturībai.

Amanda Kaspare

Mūsu partneri

Biedrības dalībnieki 
Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera.
Kontakti
Adrese: Eksporta iela 3-16,
Rīga , LV-1010

Tel.nr.: +371 28060603
E-pasts: shop@herbatint.lv
Studijas darba laiki:
Darba dienās pēc iepriekšēja pieraksta.
© herbatint.lv. Visas tiesības paturētas 2023.